tiistai 31. joulukuuta 2013

Arjen taan postjoulukalenteri: kuvakuu II

Uusi vuosi, vanhat kujeet. 

Ihailen ihmisiä, jotka vuodenvaihteessa luovat - yksityisen tai julkisen - katsauksen menneeseen vuoteen. Minä en siihen pysty, vaan blogista pitäisi luntata mitä olen vuoden aikana tehnyt. Ja sieltä sen voi tutkailla kuka tahansa muukin.

Sen sijaan lupaan julkaista joulukalentereiden jättämää henkistä tyhjiötä täyttämään ja viime huhtikuun tapaan kuvan päivässä - sydestä tai savesta. Näillä kuvauksellisilla keleillä ja vailla odotuksia suurista mullistuksista luvassa on varmasti henkeäsalpaavaa rimanhipomista. Maltan tuskin odottaa!


Menneisyyden minä kirjoittaa tätä postausta eilisessä, ja tällä hetkellä surrannen kuvan diskopallon alla parinkymmenen alle kymmenvuotiaan ja parinkymmenen aikuisen seurassa. Eilisen minä haukkoo vähän henkeä, tämän päivän minä tuskin ehtii. Mutta vaihtuupahan vuosi kuten elämä on hyvä viettää muutenkin - hyvässä seurassa ja lievässä kaaoksessa.

Kiitos tästä vuodesta, se oli kiva!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...